Kobolt Skrevet Maj 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Maj 29, 2011 (rettet) Min huskat "Sif" har fundet et nyt sted at "sove". Der var en dag hvor jeg ikke kunne finde hende, men efter 5 minutter lykkedes det dog....! Redigeret Maj 30, 2011 af Kobolt Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
O´ernes mor Besvaret Juni 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 4, 2011 Hehe som at se et billede af min gamle hankat. Han kunne ikke stå for steder som de der. Her ligger han og sover på gelænderet ned til trappen. Det er hårdt at holde jul, jo! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kobolt Besvaret Juni 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 5, 2011 Ja ja, de kære små. De sørger for smil i hverdagen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
O´ernes mor Besvaret Juni 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2011 Ja, og ham den sorte der han gav rigtig mange smil og endnu flere grin. Han var nærmest kattenes stand upper, hvis der havde eksisteret sådan noget Dejligt at man har så mange gode minder når man skulle miste den efter 3 korte år, til en dum dum dum bil... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts