Rag-Duchesse Skrevet Maj 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Maj 28, 2011 Så får min kæreste og jeg vores første lille killing på fredag. En flot seal colorpointed Ragdoll som kommer til at hedde Duchesse. Nogen der evt. lige kan komme i tanker om hvad ragdoll'ens oprindelse er fra Hellig Birma og ???? ... Evt. andre der har Ragdolls og har gode ting at sige, bring them on Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
holsen Besvaret Maj 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2011 Velkommen til Jeg kan desværre ikke lige svarer dig på dine spørgsmål, men er næsten sikker på at andre kan Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Rag-Duchesse Besvaret Maj 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2011 Det er jeg også sikker på Mange tak Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Maj 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2011 Hej og velkommen til. Husk at spamme os med billeder herinde Her er lidt læsning om ragdoll'en http://en.wikipedia.org/wiki/Ragdoll Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts