O´ernes mor Skrevet Maj 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Maj 23, 2011 Møsssss! Ofelia: gaaaaaaab hvor er du en dårlig kysser! Oswald: Hmf, det kan du da bare selv være! Ofelia: Okay okay så får du en krammer Ofelia: high five! Oswald: næ jeg gider så ej! Så driller jeg bare mor i stedet! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Maj 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 23, 2011 Haha hvor er de gode! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
O´ernes mor Besvaret Maj 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 23, 2011 Ja og de er ret typiske. Det er en situation der kunne ske og sker de fleste dage. Oswald møsser og vasker og hun hopper på ham og langer lussinger ud. Men synes da det er nogle sjove billeder - de er sat i kronologisk rækkefølge. Jeg er bare digteren, der leger der ligger mere bag Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts