Kattefyren Skrevet Maj 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Maj 20, 2011 Min hanmis har en rigtig livlig fantasi. Han har gravet 3 små huller ude i haven og nu springer han frem og tilbage mellem dem som om han er på jagt efter en mus. Han ligger sig også på lur foran dem. Det sjove er bare at der ikke er nogen mus :rolleyes: Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
O´ernes mor Besvaret Maj 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2011 Det er da dejligt at de kan aktivere sig selv Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret Maj 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 23, 2011 Han lyder sød Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
martin_petersen Besvaret Februar 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 27, 2012 Hej Jeg har forsøgt det samme med min kat, men han finder nu ikke de huller jeg har lavet særlig sjove. Det har lykkedes at få ham til at lege lidt på den måde, men det er nok sjovest hvis han selv var kommet på den idé.. Har du nogle gode råd til at få gjort den leg lidt sjovere? Hvad nyder din kat f.eks. ? på forhånd tak for hjælpen Mvh ___ Martin Illux.dk Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
martin_petersen Besvaret Februar 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 29, 2012 Det tror jeg du har ret i Landbo ! Måske man skulle fange eller finde en død mus og lokke lidt med Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts