FIXONI Skrevet Februar 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2010 Min lille killing på knap 3mdr. er begyndt at skide tyndskid på lagner, på gulvene og på tæpperne.. Hjælp mig.. Har overvejet at ringe til Dyrelæge Bjarne og spørge til råds men prøver først her.. Er det fordi at han er for lille til at få vådfoder? Ellers får han Whiskas tørfoder Junior.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
FIXONI Besvaret Februar 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 21, 2010 Af det diverse får han 1-2 gærtabeletter om dagen, + Anti-hair-ball fra Whiskas dem får han 5 af hver anden uge. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Na'Zyia Besvaret Februar 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 22, 2010 Mange både killinger og voksne katte får tynd mave af vådfoder... og især af supermarkededts det billigste. Whiskas tørfoder Junior er heller ikke mad for en lille killing... Mange tror fejlagtig whiskas er godt, det er det ikke. Du skal have købt noget lødigt foder til ham. Udover tynd mave, hvordan har han det så... for han kan jo også være syg.. udover han ikke får ordentlig foder. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
FIXONI Besvaret Februar 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 22, 2010 Udover det er han frisk.. Farer rundt hele tiden, leger, som sagt: opfører sig som en killing.. Hvad vil du sige at han skal have at spise?? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
mikkel Besvaret Februar 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 22, 2010 hvordan fodrer du ham,giver du ham frit adgang til foder holder du øje med om han drikker det han skal.hvorlænge har han haft tynd mave hvis det har stået på i flere dage må du kontakte dyrlægen. mvh mikkel Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
FIXONI Besvaret Februar 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 22, 2010 Jeg lader foderet stå fremme hele dagen.. Det har været et par gange nu, men ikke flere dage i træk. Og udover det drikker han som han skal. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
FIXONI Besvaret Februar 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 22, 2010 Jeg har lige ringet til dyrelægen og han sagde at jeg skulle købe noget andet foder, da dette ikke var godt nok foder.. 200kr. for 3 kg, skræddersyet d´foder.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts