Jakob Skrevet Maj 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Maj 11, 2011 Hej! Jeg er virkelig i syv sind. Jeg har en herlig kat ved navn Bob. Han er ca. 3 år gammel og har boet her i lejligheden i ca. 4 måneder. Alt er gået ret godt og han er faldet godt til, men for ca. 2 uger siden er han begyndt at tisse ved siden af sin kattebakke. Jeg håbede virkelig på at der var tale om et mindre uheld, men det er nu sket flere gange, endda her for ca. 1 time siden. Al afføring ender dog stadig i bakken. Jeg vil virkelig nødigt skille mig af med ham, men hvis det fortsætter på denne måde må det vel være konsekvensen Eer der nogen der har oplevet noget lignende? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Justine Besvaret Maj 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 12, 2011 er han kastreret? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jakob Besvaret Maj 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 12, 2011 ja, det er han! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
mis78 Besvaret Maj 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 12, 2011 Han skal til dyrlægen og det skal være rimeligt hurtigt hvis problemet har stået på i to uger. Han han have reddet sig en blære betændelse/urinvejsinfektion eller der kan sidde sten fast i urinrøret. Tisser han normale portioner eller kun dråber/ingenting, i så fald skal han STRAKS til dyrlægen. Jeg synes du skal ringe til dyrlægen allerede i dag for at få at vide om du skal komme med ham i dag eller det kan vente lidt. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jakob Besvaret Maj 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 12, 2011 Det vil jeg få gjort hurtigst muligt! Tak! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Maj 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 12, 2011 Husk lige at opdatere os når du har været hos dr. dyr God bedring med ham Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts