CamillaHolgaard Skrevet Maj 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Maj 11, 2011 Heej alle sammen. Så kom jeg endelig igang her inde (: Idag har jeg lige fået min nye killing sofus er en norskskovkat på kun 12 uger Har dog iforvejen en huskat ved navn mini (; Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Maj 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 11, 2011 Hej og velkommen til Håber du bliver glad for at være herinde Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
O´ernes mor Besvaret Maj 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 11, 2011 Velkommen til og lækre billeder af lillemanden Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
CamillaHolgaard Besvaret Maj 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 12, 2011 Mange tak fik ham igår, men han er noget lille af sin alder syntes jeg (: Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
O´ernes mor Besvaret Maj 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 13, 2011 Mange tak fik ham igår, men han er noget lille af sin alder syntes jeg (: Hvad får han at spise? Har han fået ormekur? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts