O´ernes mor Skrevet Maj 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Maj 2, 2011 Sidder og vil lave nogle forskellige cd´er ud af al den musik jeg har liggende. Har omkring 20 GB i mit mediecenter, men det vil jeg gerne have tyndet ud i da jeg af gode grunde nok ikke ville komme til at høre det meste af det nogen sinde igen. Vil først lave en cd med de ultimative kærlighedssange - man er vel pige og romantikker - og en sommer/party/rengørings cd - det er i mine øre en med musik der gør en i godt humør og giver en lyst til at bevæge fødderne lidt hurtigere og synge med. Nogen der har nogen gode ideer? Kan jo være det findes i min samling Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Maj 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 10, 2011 Hvad med at lave en cd til bilen? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
O´ernes mor Besvaret Maj 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 11, 2011 Sådan en har vi ikke. Så sådan en gider jeg ikke lave Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Maj 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 11, 2011 Sådan en har vi ikke. Så sådan en gider jeg ikke lave Nej så kan jeg godt se, der ikke er meget brug for sådan en... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts