Henriette Skrevet April 25, 2011 Rapporter Share Skrevet April 25, 2011 Brugt en gang Kassen er desværre smidt ud, da det så ud til kattene elskede den, så den sælges uden kasse men i rigtig god stand. Pris 175kr. Som sædvanlig kan den afhentes her, leveres mellem Herning og Viborg, medbringes til udstillingen i Haderslev begge dage. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
O´ernes mor Besvaret April 29, 2011 Rapporter Share Besvaret April 29, 2011 Syns godt lige du ku tage og flytte tættere på sjælland når du nu sælger alle de der dejlige ting. Jeg føler mig virkelig udenfor Øv Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret April 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 29, 2011 Syns godt lige du ku tage og flytte tættere på sjælland når du nu sælger alle de der dejlige ting. Jeg føler mig virkelig udenfor Øv Jamen jeg undersøger gerne hvad portoen er, blot du siger hvad du ønsker så sætter jeg det på vægten i kasse Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
O´ernes mor Besvaret Maj 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 1, 2011 Desværre er vores kattelommepenge brugt op i denne måned. Lidt for mange dyrlægeregninger i sidste måned, så kæresten stemmer nok ikke på jeg bruger af vores egne lommepenge for at købe nyt legetøj til børnene Men jeg skal nok være hurtig og sige til hvis jeg må snolde hehe Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Maj 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 1, 2011 Desværre er vores kattelommepenge brugt op i denne måned. Lidt for mange dyrlægeregninger i sidste måned, så kæresten stemmer nok ikke på jeg bruger af vores egne lommepenge for at købe nyt legetøj til børnene Men jeg skal nok være hurtig og sige til hvis jeg må snolde hehe Eji altså, lader du ham bestemme over lommepengene? sådan gør vores mor ikke, her er det hende der bestemmer og vi bliver alle forkælet. Ares Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
O´ernes mor Besvaret Maj 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 2, 2011 Eji altså, lader du ham bestemme over lommepengene? sådan gør vores mor ikke, her er det hende der bestemmer og vi bliver alle forkælet. Ares Desværre er vi på streng budget her i huset, så alle udgifter - både de sjove og de dumme - skal overholdes uden alt for megen slinger i valsen. Krisen kradser ret så meget i vores hus Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Ulla Pia Josefsen Besvaret August 1, 2011 Rapporter Share Besvaret August 1, 2011 Jeg er evt. interesseret, men kan ikke se fotoet her på sitet. Gider du maile det til mig? [email protected] På forhånd tak ))) Kommende og forventningsfuld kattemor Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret August 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 2, 2011 Desværre er solgt Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Ulla Pia Josefsen Besvaret August 2, 2011 Rapporter Share Besvaret August 2, 2011 Øv! - Men tak for info ) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
mis78 Besvaret August 7, 2011 Rapporter Share Besvaret August 7, 2011 Var det denne her Henriette ? http://www.wanimo.com/fr/chats/jouet-contre-l-ennui-du-chat-sc1121/labyrinthe-senses-pour-aliments-sf9115/ Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret August 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 8, 2011 Var det denne her Henriette ? [ATTACH=CONFIG]3023[/ATTACH] http://www.wanimo.com/fr/chats/jouet-contre-l-ennui-du-chat-sc1121/labyrinthe-senses-pour-aliments-sf9115/ Ja det var det Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts