3kærlighedskatte Skrevet April 13, 2011 Rapporter Share Skrevet April 13, 2011 Hej alle! Mine tre uldkugler har fået forårskuller;) De er godt nok indekatte, men de er begyndt at fælde som IND I H... Vi børster og børster og lige lidt hjælper det! Er der nogen gode råd ang. pels eller må man bare vente tålmodigt? Mange hilsner herfra Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
O´ernes mor Besvaret April 13, 2011 Rapporter Share Besvaret April 13, 2011 Ja tror at hvis de får det rigtige foder og de ikke fejler noget, så er det bare at vente. De skal jo af med frakken på en eller anden måde. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
3kærlighedskatte Besvaret April 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 13, 2011 Det har du nok ret i Vi børster videre og venter! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
O´ernes mor Besvaret April 13, 2011 Rapporter Share Besvaret April 13, 2011 Kan trøste dig med det ikke kun er hos dig det regner med hår. Her er vores hunkat også ved at smide overfrakken. Og det at hun er gravid hjælper jo heller ikke lige på sagen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret April 13, 2011 Rapporter Share Besvaret April 13, 2011 En furminator tager virkelig fra Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret April 13, 2011 Rapporter Share Besvaret April 13, 2011 Godt mine katte er korthåret Og de syv til sammen fælder mindre end hunden.... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
O´ernes mor Besvaret April 13, 2011 Rapporter Share Besvaret April 13, 2011 Godt mine katte er korthåret Og de syv til sammen fælder mindre end hunden.... Hehe, ja men korthårs kan altså også godt fælde. Ved ikke om det er sandt eller bare et sammentræf, men alle de hunkatte jeg har kendt har fældet mere end hannerne Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret April 14, 2011 Rapporter Share Besvaret April 14, 2011 Ved ikke om det er sandt eller bare et sammentræf, men alle de hunkatte jeg har kendt har fældet mere end hannerne Her er det omvendt... min hunkat har en silkeblød ret kort pels og fælder næsten aldrig Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
3kærlighedskatte Besvaret April 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 14, 2011 Her er det også omvendt mine to hunkatte fælder næsten ikke, men Viktor fælder syyyyyygt meget - De er alle tre korthårede... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts