O´ernes mor Skrevet April 12, 2011 Rapporter Share Skrevet April 12, 2011 Så er Oswald hjemme igen! Han havde fået forvildet sig langt væk, men heldigvis blev han så sulten til sidst at han "bankede på" hos nogle søde mennesker der gav ham lidt at spise og fik fat i vores katteprojekt! Så NU er jeg bare så glad så glad!!!!! :D:D:D:D;);););) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret April 12, 2011 Rapporter Share Besvaret April 12, 2011 Hvor er det bare lækkert Hvor er jeg dog bare glad for at høre det... Så nu kan tøsen godt se at få de børn, nu er farmand nemlig hjemme Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
O´ernes mor Besvaret April 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 12, 2011 Nemlig Der var også gensidig gensynsglæde over hele linien med næsedut, slik i hovedet og pandekæl. Nu render de rundt efter hinanden som om de ikke har været fra hinanden i en hel uge og Oswald beriger os igen med sin skønsang Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret April 12, 2011 Rapporter Share Besvaret April 12, 2011 Hvor er det bare godt at høre Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
O´ernes mor Besvaret April 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 12, 2011 Ja. Det eneste der ærgre mig nu, er at vi fik feriepenge ind af døren i sidste uge. Da han stadig ikke var kommet hjem i weekenden brugte vi pengene på gardiner til soveværelserne og havemøbler...Så nu er det the same old story - ingen penge til kastration...suk...Håber vi kan klemme det ud af budgettet i næste måned. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret April 12, 2011 Rapporter Share Besvaret April 12, 2011 Ja. Det eneste der ærgre mig nu, er at vi fik feriepenge ind af døren i sidste uge. Da han stadig ikke var kommet hjem i weekenden brugte vi pengene på gardiner til soveværelserne og havemøbler...Så nu er det the same old story - ingen penge til kastration...suk...Håber vi kan klemme det ud af budgettet i næste måned. Altså.... Kattene har altså ikke været heldige med deres opdragelse af jer... Herhjemme går feriepengene til kattene, og alle de ting de peger på.... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
O´ernes mor Besvaret April 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 12, 2011 Ja, men vi havde ingen katte der pegede på noget lige der og da solen steger os lige ind i ansigterne fra kl 7 om morgenen på max styrke - vågnede en morgen og var blevet forbrændt gennem vinduet mens jeg sov - og vi ingen havemøbler havde, så blev det os der pegede Men tror vi er nødt til at tage os råd i næste måned, for måneden efter skal der lægges tilside til sommerferie og så er vi i sommerferiemåneden og så er vi fremme ved endnu et kuld killinger hvis vi ikke er hurtige Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret April 12, 2011 Rapporter Share Besvaret April 12, 2011 Hehe ja så var det nødvendigt.... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Tina Nilsson Besvaret April 12, 2011 Rapporter Share Besvaret April 12, 2011 Åhhh.. Hvor er det bare skønt at han er kommet hjem igen, men jeg er også lidt spændt på om der er kommer familie forøgelse? Og billeder af de nye små kh. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
O´ernes mor Besvaret April 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 12, 2011 Åhhh.. Hvor er det bare skønt at han er kommet hjem igen, men jeg er også lidt spændt på om der er kommer familie forøgelse? Og billeder af de nye små kh. Nej desværre ikke endnu. Men det kan altså ikke vare længe nu. Men nu har vi jo lidt "balladen" med at skulle holde øje med Oswald. Han er jo efter hende igen....det tog ikke ret lang tid... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
O´ernes mor Besvaret April 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 12, 2011 Forresten kom til at tænke på om man måske kan være "fræk" at spørge en dyrlæge om man kan afbetale sådan en kastration? Det ville unægteligt gøre vores kattes liv mere tåleligt. Oswald er allerede hæs af at miave ved så ikke om han har været på damesjov og har vrælet hele ugen på den måde, men han er så fixeret at han nærmest ikke registrere mig og min kæreste Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Annie Ortmann Dahl Besvaret April 14, 2011 Rapporter Share Besvaret April 14, 2011 Hva med jeres piger, skal de ikke have lov til at få fred for deres hormoner? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
O´ernes mor Besvaret April 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 14, 2011 Hva med jeres piger, skal de ikke have lov til at få fred for deres hormoner? Jo vores hunkat skal steriliseres om en 4-5 ugers tid. Hun er igang med at føde nu, så vi må lige vente lidt med det. Men helt sikkert. Hun skal også. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Annie Ortmann Dahl Besvaret April 14, 2011 Rapporter Share Besvaret April 14, 2011 Jeg håber du vil overveje kraftigt at neutralisere hendes killinger også, inden du sender dem ud til deres nye hjem. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
O´ernes mor Besvaret April 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 14, 2011 Vi fik ingen killinger i denne omgang. Men du kan læse den sørgelige og dramatiske historie om det i Ofelia er gået i fødsel-tråden... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret April 14, 2011 Rapporter Share Besvaret April 14, 2011 Mange dyrlæger vil godt godtage en afbetaling... Men det er selvfølgelig forskelligt fra dyrlæge til dyrlæge Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
O´ernes mor Besvaret April 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 14, 2011 Vi fik lov at låne pengene af min bror og pengene til Oswalds kastration har vi lagt til side. Så fra i morgen er de begge neutraliserede. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
malou Besvaret April 14, 2011 Rapporter Share Besvaret April 14, 2011 hvor deeejligt:D:D:D:D Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts