Henriette Skrevet April 12, 2011 Rapporter Share Skrevet April 12, 2011 Synes lige jeg skulle have ryddet op på mobilen, så her er et udvalg af billederne.... Beklager den ikke så helt gode kvalitet på billederne. Ares, som bare synes man ligger godt i sengen... Katelin Ares Bella Frede, sådan sover man bedst Toulouse Tolouse og Probie leger som man nu bedst leger Katelin med åbenbart hendes nye legetøj Ares som hygger under dynen Tykke 1-2-3 I rækkefølge; Stranger - Ares - Bella Kelly Og utroligt nok, så har jeg slet ikke nogle billeder af Fifi på mobilen... Mangler også lige lidt af Stranger forfra Meen de har altså alt for travlt med at rende ude i det gode vejr Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Pandamis Besvaret April 12, 2011 Rapporter Share Besvaret April 12, 2011 smukke kelly Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
O´ernes mor Besvaret April 12, 2011 Rapporter Share Besvaret April 12, 2011 Hvor er de bare dejlige Lækkert katteliv! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret April 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 12, 2011 Ja her hjemme lever man som konger og dronninger Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
O´ernes mor Besvaret April 12, 2011 Rapporter Share Besvaret April 12, 2011 Elsker også at se at hunden og kattene har det så dejligt sammen. Har altid elsket at se dem lege sammen. Min gamle hund (adopteret af min far nu) opfostrede en kat vi fandt i vores grisestald. Det var virkelig sjovt at se - specielt fordi hunden var en han Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Tina Nilsson Besvaret April 12, 2011 Rapporter Share Besvaret April 12, 2011 Rigtig dejlige misser.. kh. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
malou Besvaret April 14, 2011 Rapporter Share Besvaret April 14, 2011 hvor har du bare nogle nuttede katte Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts