Camilla Hansen Skrevet April 11, 2011 Rapporter Share Skrevet April 11, 2011 Hej alle sammen. Jeg er jo ny her inde, og tænkte jeg kort ville hilse på, og fortælle et par få ord om mig selv. Mig navn er Camilla og jeg kommer fra Storkøbenhavn. Jeg er den lykkelige ejer af 3 dejlige MCO banditter. Jeg er førtidspensionist pga. kronisk sygdom, så jeg har masser dejlige tid til mine katte og fotografering som er min store interesse. Det var vidst alt. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
O´ernes mor Besvaret April 11, 2011 Rapporter Share Besvaret April 11, 2011 Velkommen til. Dejligt med nye ansigter. Vi glæder os til at se billeder af dine banditter Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Camilla Hansen Besvaret April 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 11, 2011 Tusinde tak. he he, pas på med at sige det. Jeg har MANGE jeg kan vise, og der kommer hele tiden MASSER nye til. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret April 12, 2011 Rapporter Share Besvaret April 12, 2011 Velkommen til herinde Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
O´ernes mor Besvaret April 12, 2011 Rapporter Share Besvaret April 12, 2011 Tusinde tak. he he, pas på med at sige det. Jeg har MANGE jeg kan vise, og der kommer hele tiden MASSER nye til. Ork du vil ikke være den eneste der spammer forumet med billeder Elsker at se billeder! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
holsen Besvaret April 13, 2011 Rapporter Share Besvaret April 13, 2011 Velkommen til. MCO er det main coon? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Camilla Hansen Besvaret April 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 13, 2011 Takker. holsen: Ja MCO er Maine Coon. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
O´ernes mor Besvaret April 13, 2011 Rapporter Share Besvaret April 13, 2011 Yes så er jeg ikke den eneste der mest af alt ligner en der er faldet ned fra månen med de der forkortelser Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
holsen Besvaret April 14, 2011 Rapporter Share Besvaret April 14, 2011 Bestemt ikke HVis ikke mine forældre havde haft Maine Coon tidligere, havde jeg slet ikke haft en ide om hvilken race det kunne være Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts