DK Thomani Skrevet April 11, 2011 Rapporter Share Skrevet April 11, 2011 Jeg hedder Annie, og jeg bor på Amar' med min mand og vores 3 børn på 7, 12 og 14. Husstanden tæller også 7 katte og en hund De 7 katte består af 1 NFO hankastrat, 2 fertile NFO hanner, 2 fertile NFO hunner, 1 fertil EXO og 1 huskatte/blandingskastrat. Hunden er en Japansk Spids. Jeg opdrætter Norske Skovkatte og har lige nu mit 4 kuld og det 5 ankommer i påsken Jeg elsker at udstille og gør det så tit økonomien tillader det Jeg selv er regnskabsassistent på hovedkonteret i en synsvirksomhed og min mand er bygningsmaler Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret April 11, 2011 Rapporter Share Besvaret April 11, 2011 Velkommen til herinde Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
holsen Besvaret April 13, 2011 Rapporter Share Besvaret April 13, 2011 velkommen til. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
O´ernes mor Besvaret April 13, 2011 Rapporter Share Besvaret April 13, 2011 Velkommen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Annie Ortmann Dahl Besvaret April 14, 2011 Rapporter Share Besvaret April 14, 2011 Tusind tak Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts