Silkof Skrevet April 8, 2011 Rapporter Share Skrevet April 8, 2011 Hej, Vi fik kat for 2 mdr. siden - en blanding af Norsk Skovkat og Tyrkisk Van. Vi har nu nogle gange oplevet problemer med hendes lange hår og kattebakken. 1) Til tider slæber hun grus med ud i hele stuen og op i sofaen, da det klistrer fast til håret bagpå. 2) Nogle gange slæber hun afføring med ud, der også klistrer fast til håret bagpå og det er ikke til at få ud og er ikke så lækkert i hele lejligheden:-( Er der nogen der har nogle råd/idéer til at løse disse problemer? Vi bruger EXTREME CLASSIC KATTEGRUS (finkornet klumpende kattegrus) På forhånd tak! Silja Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret April 8, 2011 Rapporter Share Besvaret April 8, 2011 Nu når hun ikke skal bruges til udstilling, kan du sagtens klippe hende... Altså der hvor det er værst, lige fjerne lidt af pelsen. Hvis du har problemer med at det sidder på poterne kan jeg anbefale en spaghetti-måtte rundt om kattebakken Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Silkof Besvaret April 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 8, 2011 Er en spagetti-måtte en bestemt dyre måtte jeg kan købe i en dyreforretning eller er det bare et spørgsmål om en med riller? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret April 8, 2011 Rapporter Share Besvaret April 8, 2011 Er en spagetti-måtte en bestemt dyre måtte jeg kan købe i en dyreforretning eller er det bare et spørgsmål om en med riller? Uha nej den er langt billigere.... Den kan købes i Bilka til den nette sum af 49,95 Skal lige se om jeg kan finde et billede af den. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret April 8, 2011 Rapporter Share Besvaret April 8, 2011 Så fandt jeg lige et link til en... Så sådan her ser den ud http://www.dintaeppekaede.dk/shop/spaghettimaatte-15392p.html Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret April 9, 2011 Rapporter Share Besvaret April 9, 2011 Jeg har bare købt en gummemåtte i jem og fix med huller i, den fungerer også fint Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mic90 Besvaret April 18, 2011 Rapporter Share Besvaret April 18, 2011 Har været ude for præcis det samme problem! Man skal klippe katten bagi, og andre steder hvor det sætter sig, og så skal man søre for at holde dens mave i ro, altså ikke skifte foder for tit Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts