nettemus Skrevet April 5, 2011 Rapporter Share Skrevet April 5, 2011 Min 12år gamle maine coon har fået en tand ud og renset tænder, men nu lyder det som om hun skære tænder, vi har været hos dyrlægen og fik noget smertelindrende men det ser ikke ud til at virke, nogen der måske har prøvet det samme og har en ide om hvad jeg kan gøre for at hjælpe hende... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
O´ernes mor Besvaret April 10, 2011 Rapporter Share Besvaret April 10, 2011 Har ikke selv prøvet det. Men kan da tænke mig til hun måske har svært ved at vende sig til følelsen af der mangler noget? Ved da selv at man kan føle gebisset sidder løst og man har for meget tandkød i munden efter sådan en ordentlig omgang tandrens. Det bliver jo noget mere følsomt. Ellers kan jeg ikke hitte på andet end at prøve at give hende lidt tid til at vende sig til følelsen. Hvor længe siden er det da? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
nettemus Besvaret April 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 11, 2011 Det er blevet bedre nu. Det er ca 3 uger siden men indenfor de sidste par dage synes jeg ikke der har været noget og har osse været i kontakt med dyrlægen som osse mente at det nok var et tilvæningsproblem. Tak for hjælp Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
O´ernes mor Besvaret April 11, 2011 Rapporter Share Besvaret April 11, 2011 Godt at høre Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts