O´ernes mor Skrevet Marts 30, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 30, 2011 (rettet) Da jeg genre vil lave lidt lommepenge til ekstra forkælelse og jeg alligevel altid sidder og nørkler med det ene eller det andet, har jeg besluttet at prøve at sælge lidt ud i mine nørklerier i stedet for altid bare at give tingene væk. Da jeg ikke orker at spamme billeder og info lige nu, er jeg bare doven og henviser til min fjæsbog note som en start. http://www.facebook.com/note.php?created&¬e_id=10150138094606157#!/profile.php?id=561576156&sk=notes Redigeret Marts 31, 2011 af O´ernes mor Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Marts 31, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 31, 2011 Det er meget godt, men jeg kan altså ikke se noget medmindre vi er friends derinde edit: fandt det lige.... Toulouse sad bare i vejen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Marts 31, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 31, 2011 Jeg tænkte på: har du sådan nogle "bordskånere" som man stiller potteplanter på? De minder lidt om dine blomsterpynt oversize? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
O´ernes mor Besvaret Marts 31, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 31, 2011 Jeg tænkte på: har du sådan nogle "bordskånere" som man stiller potteplanter på? De minder lidt om dine blomsterpynt oversize? Jeg har ikke lige nogen liggende, men kan sagtens lave nogen. Nogen farveønsker? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
O´ernes mor Besvaret Marts 31, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 31, 2011 Det er meget godt, men jeg kan altså ikke se noget medmindre vi er friends derinde edit: fandt det lige.... Toulouse sad bare i vejen Hehe mente da også jeg havde sat visning så alle kunne kigge med. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Marts 31, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 31, 2011 Jeg har ikke lige nogen liggende, men kan sagtens lave nogen. Nogen farveønsker? Uhh ved ikke lige endnu.. Vi står for flytning om lidt over en måned, så skal lige se hvad der kommer til at passe ind Har bare altid ønsket mig nogle, har dem kun i mørkeblå, som passer til en løber til bordet, som moar har hæklet, men kan ikke blive ved at trække på hende, og svigermor Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
O´ernes mor Besvaret Marts 31, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 31, 2011 De synes vel også det er hyggeligt at sidde at lave. Jeg får nærmest abstinenser hvis der går meget mere end et par dage imellem jeg nørkler. Men du kan bare sende mig en pm når du har hittet ud af farve og hvis du vælter over et mønster det lige skal være så kan du også linke eller maile det til mig. Det vil ikke komme til at koste dig meget mere end garnet. Restgarn er jeg jo også så snu at gemme Så jeg altid har et stash til mine tendenser hehe Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts