PiaB Skrevet Marts 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 28, 2011 Halløjsa ville bare lige sige daw Som i nok har regnet ud - så hedder jeg Pia Bor i Aalborg sammen med Yasha og Unni i en to værelset i Aalborg vestby og læser til dagligt til ergoterapeut, med 2½ gode år igen Glæder mig meget til slut april hvor jeg skal ud i 9 uger god lang praktik - det glæder jeg mig virkelig til! Mange kender mig sikkert allerede, så vil ikke gøre meget mere ud af min præsentation Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Tina Nilsson Besvaret Marts 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2011 Hej Pia velkommen til kh. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Marts 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2011 Hej Pia Så kom Unni og Yasha også herind.... Husk nu at forkæle os med billeder af skønhederne herinde også Ares Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
holsen Besvaret Marts 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2011 Velkommen til Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
mis78 Besvaret Marts 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2011 Velkommen til jer alle tre og held og lykke med studiet Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
O´ernes mor Besvaret Marts 31, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 31, 2011 Velkommen til. dejligt med nye ansigter Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Koneko Besvaret April 2, 2011 Rapporter Share Besvaret April 2, 2011 Velkommen til da.. :3 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts