Henriette Skrevet Marts 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 27, 2011 Så har mor lavet en ny omgang fjerdimser... Vi vil rigtig gerne sælge en masse, da vi er ved at spare sammen til et kæmpe kradsetræ, til når vi skal flytte.... Vi har dog lige nogle år til at tjene pengene ind, men vi vi altså gerne have et kæmpe et, med masser af liggeplads Vi sælger dem til 10kr. pr. stk. De kan afhentes hos os (så kan vi lige hilse på hinanden), på udstillinger efter aftale, leveres på adressen mellem Herning og Viborg. Og så selvfølgelig sendes med Postdanmark, I skal dog betale for portoen... Nå ja, I vil vel også godt se dem... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nylollik Besvaret Marts 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2011 Hej Jeg vil da godt lige bidrage lidt til Jeres kradsetræ, og vil gerne bestille 5 af disse fjerdimser, et styk til hver af mine 5 katte, har haft sådan et par stykker, ganske vist med en stang på, man de blev hurtigt slidt op....griner. Hvordan får jeg fat på dem ? Jeg bor på Lolland, du kan evt. sende dem pr. efterkrav, så er du helt sikker på at du får dine penge. Mvh. Nylollik Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
O´ernes mor Besvaret Marts 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 30, 2011 Jeg vil også gerne bestille 2 stks. Jeg bor på sjælland så jeg kan desværre heller ikke lige droppe forbi. Må man gerne være ultrabesværlig og bestemme farverne ;P Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Marts 31, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 31, 2011 Ihh tak for bestillingerne Men vores flytning er snart. Mor fortalte os igår at vi skal genhuses, hvad det så end betyder, så vi skal allerede flytte til maj... Og så igen i 2015.. Altså jeg forstår ikke jer menneske, hvorfor kan I ikke bare blive boende et sted, så vi ikke skal stresse rundt... Ares Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Juni 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 23, 2011 Skulle hilse fra mor og sige at hun i løbet af næste måned laver en ny portion, der er stadig lidt tilbage fra forrige, men da vi skal udstilles i Tune, har hun sagt at de sælges fra udstillingen, og derfor skal have en kæmpe pose med Så er I i nærheden af Tune d. 7 august, vil jeg rigtig gerne hilse på Jer Ares Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Tina Nilsson Besvaret Juni 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 23, 2011 super fede.. og jeg har bestilt 4 stk. det var billigt.. kh. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Ayoe Besvaret Juni 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2011 Er der flere fler-dimser tilbage?? Jeg vil også meget gerne have nogen - de er super flotte og jeg ved den lille Rylle vil ELSKE dem Ayoe Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Juni 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2011 Er der flere fler-dimser tilbage?? Jeg vil også meget gerne have nogen - de er super flotte og jeg ved den lille Rylle vil ELSKE dem Ayoe Det er der Du siger bare til. Køre på posthuset i dag Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Ayoe Besvaret Juni 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2011 Super godt - har lige sendt dig en PB med bestilling adresse osv. :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Tina Nilsson Besvaret Juni 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2011 Ihh.. så kommer de snart m. posten.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
O´ernes mor Besvaret Juni 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 26, 2011 Vores dimser bliver dagligt slået ihjel. Oswald er helt ekset med dem. Til spæner han op og ned af trappen efter en af dem og brøler som en bjørn. Han laver sådan en dyb brummelyd når han bliver over fjollet. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Juni 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 26, 2011 Vores dimser bliver dagligt slået ihjel. Oswald er helt ekset med dem. Til spæner han op og ned af trappen efter en af dem og brøler som en bjørn. Han laver sådan en dyb brummelyd når han bliver over fjollet. Hvor er det godt at høre Så har de gjort megen glæde Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Ayoe Besvaret Juni 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2011 GLÆDER mig til vi får vores Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Ayoe Besvaret Juni 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2011 TAK for de fine fjerdimser der ankom i går De er en stor success - specielt hos den lille Rylle der allerede er godt i gang med at tygge den første i stumper og stykker Og selv de gamle Emma og Emil synes de var spændende! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret August 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 10, 2011 Tilbud på fjerdimser resten af august måned 3 stk. 25kr. porto 8kr. = 33kr 6 stk. 50kr. porto 8kr. = 58kr 10 stk. 80 kr. porto 16kr. = 96kr. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Sjaask Besvaret September 28, 2011 Rapporter Share Besvaret September 28, 2011 Jeg vil gerne købe en Har du evt. nogle turkis/sorte? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret September 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 28, 2011 Jeg vil gerne købe en Har du evt. nogle turkis/sorte? Typsik jeg har faktisk ledt efter sorte fjer men kan ikke finde nogle udover dunfjer eller indianerfjer tror jeg har nogle tøsefarvet nogle, ikke ensfarvet Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Sjaask Besvaret September 28, 2011 Rapporter Share Besvaret September 28, 2011 Hahah nå for pokker Jamen så vil jeg gerne bede om en af de mindst tøsede du har, det går jo ikke at krigeren render rundt efter en lyserød dusk. Haha Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret September 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 28, 2011 Smid en adresse i en pb og jeg sender hurtigst muligt Sikker på en er nok? Skal nok sende i drenge farver Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts