Katrin Skrevet Marts 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 27, 2011 Hej Vi har to katte, den ene er 8 år og den anden er 4 mdr. Killengen er helt accepteret af den gamle og den første uge brugte den også kattebakken. Men de sidste par uger er den begyndt at tisse i vores senger, samtidig som den bruger kattebakken. Jeg synes det er lidt ulækkert efterhånden. Synes vi har prøvet alt. Nu har vi også lukket alle døre ind til værelserne, så der kan den ikke komme ind mere. Vi har også haft to sækkestole i stuen, som mine drenge bruger meget, der tisser den også, så nu er de også fjernet. Er der nogen der har nogen gode råd til hvad man skal gøre ved sådan noget. Vi har to kattebakker og killingen bruger dem begge to, så det er ikke der problemet ligger. Med venlig hilsen Katrin Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Marts 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 27, 2011 Ta katten til dyrlægen og få undersøgt for blærebetændelse Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Katrin Besvaret Marts 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 27, 2011 Tak for svaret, det tror jeg også at jeg vil gøre. Hendes snude er også meget tør og varm, så den har sikkert feber :-( Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Marts 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 27, 2011 Tak for svaret, det tror jeg også at jeg vil gøre. Hendes snude er også meget tør og varm, så den har sikkert feber :-( Det kun godt tyde på det... Ofte når katte har haft smerte ved at gå på bakken finder de blødere steder og gøre det... Krydser fingre for det bedste Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Katrin Besvaret April 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 1, 2011 Nu er den på pencilin og tisser kun i kattebakken. Så du havde nok ret og tak for det Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret April 1, 2011 Rapporter Share Besvaret April 1, 2011 Nu er den på pencilin og tisser kun i kattebakken. Så du havde nok ret og tak for det Det var godt Så er der bedring på vej Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts