Henriette Skrevet Marts 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 27, 2011 Sælger dette kradsetræ da kattene ikke viser intresse for det.. Det vil være rengjort og pakket i kasse. Det er så godt som nyt, pånær at køjen mangler... Ny pris 600kr Sælges for 250kr. Skal afhentes hos mig eller kan medbringes til Vild med Dyr messen begge dage Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Marts 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 27, 2011 - - - - Solgt - - - - Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
holsen Besvaret Marts 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 27, 2011 Æv, jeg var slet ikke hurtig nok. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Marts 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 27, 2011 Æv, jeg var slet ikke hurtig nok. Nej, det gik også lidt hurtigere end jeg selv forventede.... Men er ved at rydde ud i alle deres ting, så der dukker nok noget mere op som kan sælges Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
O´ernes mor Besvaret Marts 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 30, 2011 Øv altså...nå men jeg bor alligevel også for langt væk. Ellers lækkert kradsemiljø! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts