Henriette Skrevet Marts 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 26, 2011 Nu er der ikke længe til at han flytter... d. 4. april Han var på vægten for tre uger siden, hos dyrlægen 950gram... Her til aftene vejede jeg ham lige, synes nemlig han er ved at være stor.. Ganske rigtigt han vejer 1550gram Så han er ved at være stor og flot. Han er den en storspinder, bare man kigger på ham starter motoren. Det er så dejligt. Han sover helst inde under din dyne om natten, sidder på skødet af dig når du sidder ned, og sidder gerne på din skulder når du går rundt... Nå ja og så er han også en ballademager, som virkelig har fundet ud af hvordan man driller Probie. Så Julia, du har virkelig noget at se frem til Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret Marts 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 26, 2011 Hvor er han bare sød (der mangler nogle hjerte smileyer i dette forum) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Tina Nilsson Besvaret Marts 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 26, 2011 Han er vidunderlig.. Han har det skønt, kan man godt se på ham, Henriette, det har du gjort rigtig godt :rolleyes: Og hvor er han også en smuk kat.. (Ja der mangler hjerter, flag og blomster herinde) Har sendt ønsket til admin.. men han svare ikke..) Kh. Tina. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
mis78 Besvaret Marts 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 26, 2011 Nu er der ikke længe til at han flytter... d. 4. april Han var på vægten for tre uger siden, hos dyrlægen 950gram... Her til aftene vejede jeg ham lige, synes nemlig han er ved at være stor.. Ganske rigtigt han vejer 1550gram Så han er ved at være stor og flot. Han er den en storspinder, bare man kigger på ham starter motoren. Det er så dejligt. Han sover helst inde under din dyne om natten, sidder på skødet af dig når du sidder ned, og sidder gerne på din skulder når du går rundt... Nå ja og så er han også en ballademager, som virkelig har fundet ud af hvordan man driller Probie. Så Julia, du har virkelig noget at se frem til Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Joann Besvaret Marts 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 27, 2011 Hvilket herligt ansigtsudtryk han har. En rigtig flot mis, ham kan du godt være stolt af ! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Toulouse Besvaret Marts 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 27, 2011 Åhhh lille mis! Han er da blevet den smukkeste hankat! Så er der ENDELIG kun en uge tilbage Fantastiske billeder, og hans personlighed kunne ikke være mere perfekt Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Tina Nilsson Besvaret Marts 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2011 [ATTACH=CONFIG]2300[/ATTACH] Hvor er han bare sød ! [ATTACH=CONFIG]2301[/ATTACH] Hvor får du de søde ":)" fra? kh. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Pandamis Besvaret Marts 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2011 Årh han er skøøøøn.. ) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Toulouse Besvaret April 2, 2011 Rapporter Share Besvaret April 2, 2011 Mandaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag <3 Så er der kun 2 ½ dage til at jeg får min lille mis! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Toulouse Besvaret April 4, 2011 Rapporter Share Besvaret April 4, 2011 Så er Lousen endelig hjemme <3 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Toulouse Besvaret April 4, 2011 Rapporter Share Besvaret April 4, 2011 Vil gerne sige tak endnu en gang til Henriette for at passe ham til han var gammel nok, og til alle der kom med gode råd Tusind tak !! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
holsen Besvaret April 4, 2011 Rapporter Share Besvaret April 4, 2011 Hold os endelig opdateret omkring ham, vi føler jo også at vi kender ham. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret April 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 4, 2011 Vil gerne sige tak endnu en gang til Henriette for at passe ham til han var gammel nok, og til alle der kom med gode råd Tusind tak !! Det var da godt Og selvtak. Håber at han opfører sig pænt, og at han ikke er alt for grokket endnu... Og beklager lige et kaos der var her, alt for mange til at hente katte på samme tid.. Puha, jeg blev helt stresset, nåede kun knap lige at komme hjem med dem... Glæder mig til at følge ham videre ud herinde, og mit tilbud om pasning står stadig ved magt Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Pandamis Besvaret April 4, 2011 Rapporter Share Besvaret April 4, 2011 Jeg vil gerne passe Probie Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret April 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 4, 2011 Jeg vil gerne passe Probie Du er da mere end velkommen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Toulouse Besvaret April 5, 2011 Rapporter Share Besvaret April 5, 2011 Det var da godt Og selvtak. Håber at han opfører sig pænt, og at han ikke er alt for grokket endnu... Og beklager lige et kaos der var her, alt for mange til at hente katte på samme tid.. Puha, jeg blev helt stresset, nåede kun knap lige at komme hjem med dem... Glæder mig til at følge ham videre ud herinde, og mit tilbud om pasning står stadig ved magt Det kan du tro han gør! Godt som jeg troede, at jeg ALDRIG ville være et A-menneske, så var der ikke noget bedre end at stå op i morges (kl. 6 !!!) til en spindende kat (SOM VILLE HAVE MAD!) Han er blevet til en fantastisk kat, som lige nu ligger og sover på mine lektier - som han har fundet sig i, at jeg skal lave Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Toulouse Besvaret April 5, 2011 Rapporter Share Besvaret April 5, 2011 Hold os endelig opdateret omkring ham, vi føler jo også at vi kender ham. Der kommer lige et billede om 5 sekunder Det var det første møde mellem Toulouse og Panda(mis) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Toulouse Besvaret April 5, 2011 Rapporter Share Besvaret April 5, 2011 Panda er lidt mistænksom Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
O´ernes mor Besvaret April 5, 2011 Rapporter Share Besvaret April 5, 2011 Åh hvor er det en lykkelig historie Den har bare været så dejlig at følge. Glæder mig til at se ham vokse op og blive en rigtig kvindebedåre...Jeg er ihf allerede solgt til stanglakrids! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Toulouse Besvaret April 5, 2011 Rapporter Share Besvaret April 5, 2011 Åh hvor er det en lykkelig historie Den har bare været så dejlig at følge. Glæder mig til at se ham vokse op og blive en rigtig kvindebedåre...Jeg er ihf allerede solgt til stanglakrids! Det glæder mig så meget, at alle har været optaget af at hjælpe 'Lousen Det lader til, at han stor-trives og det er kun takket være, at vi har fulgt alle de gode råd! Flere billeder af missen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Pandamis Besvaret April 5, 2011 Rapporter Share Besvaret April 5, 2011 hahaha hvor er han dejlig! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret April 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 5, 2011 Hvor er han lækker Han ser bare så flot ud på det første billede! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
O´ernes mor Besvaret April 6, 2011 Rapporter Share Besvaret April 6, 2011 Hehe hvor er han bare skøn Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Toulouse Besvaret April 19, 2011 Rapporter Share Besvaret April 19, 2011 (man kan gøre billederne større ved at klikke på dem ) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret April 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 19, 2011 Ihh hvor er han dog bare blevet lækker... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts