trollepige Skrevet Marts 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 17, 2011 Jeg har en lille kat på 7 mdr. som er i løbetid for anden gang, jeg ved ikke om jeg skal give henne ppiller da hun så gammel. Er der nogen som har prøvet det. Jeg har haft mange katte men de er først gået i løbetid når de var over 1 år gammel.:confused: MVH Trollepige Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Marts 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 17, 2011 Jeg vil få hende neutraliseret. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
trollepige Besvaret Marts 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 18, 2011 jeg vil gerne have at hun bliver noget større så derfor har jeg gjort noget endnu. Men hold da op hvor at hun skriger og triller rundt. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Marts 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 18, 2011 Hun skal kun være tre mdr. får at kunne blive det, så synes ikke du skal vente mere. Jo ældre hun bliver des hårdere bliver operationen for hende Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts