Henriette Skrevet Marts 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 17, 2011 Kørte tidligt i dag, som efterhånden er blevet meget normalt for mig, kl 5:20 ca. Men i dag, var en noget anderledes dag at køre. Inden for en strækning af max 4km var jeg ved at lave suppe ud af: - en ræv - en hare - en kat Tror I lige mine nærver var dårlige resten af vejen. Kunne de dog ikke bare lære at kigge sig for inden de vil over vejen, og vælger at stoppe lige midt ud for bilen... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret Marts 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 17, 2011 Pyha... godt der ikke skete noget med nogen af jer... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Tina Nilsson Besvaret Marts 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 17, 2011 Ikke hyggeligt jeg har dog aldrig prøvede det, men jeg forstår godt choket.. Håber du er okay <3 kh. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts