Katrine Louise Jørgensen Skrevet Marts 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 17, 2011 (rettet) Jeg må indrømme at første gang jeg så min ene kat ligge sådan her, blev jeg lidt bange. Men hun nyder det åbenbart Det er lidt svært at se pga. dynen, men snuden er altså HELT inde ved maven Redigeret Marts 17, 2011 af Katrine Louise Jørgensen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Marts 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 17, 2011 HAHAHA - undskyld jeg er overtræt, men det ser altså sjovt ud Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret Marts 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 17, 2011 Nååeee hvor er den sød Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Tina Nilsson Besvaret Marts 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2011 Hæhæ.. bare nusser Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Koneko Besvaret Marts 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2011 Ansigt mød seng.. *bonk* Lol Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Tina Nilsson Besvaret Marts 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2011 Ansigt mød seng.. *bonk* Lol Høhøhø... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Joann Besvaret Marts 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 21, 2011 Man skal jo holde næsen varm ikke ? ;o) Rigtig flot tabby iøvrigt, jeg er helt forelsket ! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
MiSi Besvaret Marts 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 21, 2011 Hihi... Min lille rødtabby exo Leise kan også putte sig så sammenrullet, at han knap kan få vejret - en veninde af mig kalder ham for plydskuglen af samme grund :-D Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts