Lonny Skrevet Marts 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 17, 2011 Hej Alle. Igår var jeg så heldig at modtage det nye kattemagasin, og da jeg har en top kat i Racekatten, flåede jeg bladet på for at finde min smukke kat... Men racekattens topkatte var ikke i bladet :mad: KK og Darak (vist nok) var i med billede og alt ting.. Øv føler mig snydt når jeg nu har et skøn kat, som jeg havde glædet mig til at finde et billede af i Kattemagasinet.. Det er jo ikke sikkert at man prøver det igen.. Suk... Hilsen Lonny - der trods at er mega stolt af Bailey - selvom det åbenbart ikke var stort nok til at komme i KM. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
dkkorat Besvaret Marts 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 17, 2011 Din kat er helt sikkert i bladet næste gang - klubbernes topkatte præsenteres altid to klubber ad gangen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Marts 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 17, 2011 Takker. Det er jeg glad for at høre :-) Undret mig også over det. Har kun udstillet lidt over et år, så er stadig lidt ny i det :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts