bt86 Skrevet Marts 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 14, 2011 Skulle der være nogle, der ligger inde med en radiator seng , som de ikke bruger og vil sælge ? Overvejer at købe kattemad, over www.medicanimal.com .. Nogle der har købt noget igennem denne side? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
dkkorat Besvaret Marts 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2011 Jeg har ingen radiatorseng tilovers, men jeg kan bestemt anbefale at købe foder gennem medicanimal :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
bt86 Besvaret Marts 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2011 Ok . Hvor længe gik der, fra du bestilte, til du fik dine varer? Kan se, det bedre kan betale sig, at bestille igennem der, end købe hos dyrelægen feks :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
dkkorat Besvaret Marts 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2011 Jo, priserne er gode - men portoen er vist ret høj - så jeg har kun brugt medicanimal til specialfoder. Leveringstiden varierer - men en ugestid burde kunne gøre det... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
holsen Besvaret Marts 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 15, 2011 Jeg har en radiatorseng, der ikke bruges, men bor i jylland. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
bt86 Besvaret Marts 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 15, 2011 Jeg har en radiatorseng, der ikke bruges, men bor i jylland. Ok, hvor stor er den ? Og hvad skal du ha' for den ? Og hvilken stand er den i ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
holsen Besvaret Marts 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 15, 2011 Liggefladen i radiatorsengen er 45 x 30 cm. Vægt er ca 1 kilo, uden indpakning. Du kan få den for 75 kr. + porto Den er beige, og faktisk ubrugt. (kan sætte billeder op af den) Har taget 2 katte op iden et par gange, men de sprang hurtigt ned igen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
holsen Besvaret Marts 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 15, 2011 Jeg har billederne, men kan ikke få lov til at vise dem herinde. Prøver lige dette link: http://www.facebook.com/album.php?aid=2099154&id=1053133967&l=47b2111710 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts