missmille Skrevet Marts 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 13, 2011 Hej alle jer katte mennesker! Jeg ved ikke rigtig hvordan man starter sådan en her præsentation Men jeg kan da fortælle jeg at jeg er en 23, bor sammen med min kæreste og vi har 1 kat, Mille<3, på snart 3 år og et hamster, Buster. Jeg glæder mig til at bruge tid herinde Mvh. Mille og Diana. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Marts 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 13, 2011 Hej Diana og Mille Velkommen til Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
holsen Besvaret Marts 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 13, 2011 Hejsa, Velkommen til Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret Marts 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2011 Hej og skriv gerne rigtig meget Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Tina Nilsson Besvaret Marts 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2011 Hej og velkommen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
missmille Besvaret Marts 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2011 Hej igen, tak alle sammen.. Jeg vil da gerne skrive mere men ved ikke hvad der er at fortælle.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Tina Nilsson Besvaret Marts 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2011 Hej igen, tak alle sammen.. Jeg vil da gerne skrive mere men ved ikke hvad der er at fortælle.. Helt okay det kan jo være der kommer noget.. hæhæ.. kh. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Koneko Besvaret Marts 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2011 Velkommen til.. :3 Skriverierne skal nok komme.. Glæder mig til at høre om den lille Mille.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts