Henriette Skrevet Marts 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 13, 2011 Vandt igår en pose med Hills Optimal Care Tuna.... Jeg vil bare lige fylde den over i min ene opbevaringskasser til foder.... Det endte så med at jeg ikke måtte sætte låg på... Det skal jo først lige godkendes af panelet... I know, gulvet trænger til en vask Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret Marts 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2011 hahahah...sådan ser det også ud her når nyt mad hældes over i den store bøtte Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Tina Nilsson Besvaret Marts 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2011 Det er der vist ikke nogen tvivl om Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
holsen Besvaret Marts 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2011 Det dufter da helt sikkert Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Koneko Besvaret Marts 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2011 Så skal man passe på der ikke kommer en kat i klemme.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Joann Besvaret Marts 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 21, 2011 Ha ha....super billede. Mon ikke det blev godkendt ? ) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Marts 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 21, 2011 Ha ha....super billede. Mon ikke det blev godkendt ? ) Det blev det, men det kan åbenbart ikke spises længere.... Skålen med det i kattebaren røres ikke.... Møgkræ. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Tina Nilsson Besvaret Marts 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 21, 2011 Det blev det, men det kan åbenbart ikke spises længere.... Skålen med det i kattebaren røres ikke.... Møgkræ. Øv.. hvor er de stride man køber i dyre domme og så er det bare ikk godt nok.. kh. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Joann Besvaret Marts 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 22, 2011 Har oplevet lige pesist det samme de par gange jeg har prøvet at købe Hills til dem. De bliver simpelthen trætte af det. Måske mister det hurtigt smagen og pillerne bliver hårde. Aner det ikke. Men ihvertfald gider de det ikke i mere end et par dage. Forstår virkeligt ikke hvorfor så mange dyrlæger sælger det, for det er efter min egen erfaring noget møg foder. (Undskyld Hills). Jeg tror simpelthen det er fordi de tjener penge på at sælge det. Nu bruger vi Royal Canin 33, og det er et af de eneste tørfodertyper som mine katte ikke bliver trætte af. Og så er det faktisk ikke dyrere end Hills. Jeg giver £79 for 20 kg. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
mis78 Besvaret Marts 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 22, 2011 Katte har tit deres favorit mærker hvad angår mad. Mange katte synes at foretrække RC. Det kan dog være et problem fordi det nogle gange er for appetitligt så katten far lyst til at spise mere og tager på. Jeg kender én som efter hendes kat var blevet kastrerer blev nødt til at skifte. Med RC spiste den simpelthen for meget, så hun skiftede til Hills og så holdt den op med at tage på. Har selv fodret med RC i mange år og havde en kat der kun ville spise det, Hills ville hun ikke røre. Min kat som jeg har nu spiser special kost som kun fås hos dyrlægen og det er sjovt for der foretrækker hun i de fleste tilfælde Hills. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Marts 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 22, 2011 Nu bruger jeg jo normalt RC 37 Og det elsker de alle sammen.. Det er altid den skål der løber tør først. Derudover får de FP21 GF, det kan de også godt lide.. Hills var kun fordi jeg vandt posen. Ellers vil jeg ikke give penge for det. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts