Linemieolsen Skrevet Marts 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 12, 2011 Hej alle. Jeg har to katte, som er omkring 8 måneder. For godt en måned siden parrede de sig, og jeg tror, at hunkatten, der hedder Bella, er drægtig. Her i dag har hun opført sig ret underligt. Hun smider sig ned ad gulvet konstant, gnider sig op af forskellige ting og piver konstant. Jeg har uploadet en video, så I kan se, hvordan hun er. Jeg er lidt i tvivl om det er fordi hun har ondt - eller er det bare en ganske almindelig ting? Jeg håber, I kan svare på mit spørgsmål, for jeg håber ikke, det er fordi hun går og har ondt eller noget lignende. (Videoen skal lige godkendes af Vimeo, og så kan I se den) I kan også se videoen her. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Marts 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 12, 2011 Jeg er ret sikker på at hun er i løb... En neutralisering vil være passende, medmindre du har tænkt dig at få killinger.. Hvilket jeg ikke vil anbefale, og slet ikke når hun er så ung... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret Marts 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 13, 2011 Jeg er ret sikker på at hun er i løb... En neutralisering vil være passende, medmindre du har tænkt dig at få killinger.. Hvilket jeg ikke vil anbefale, og slet ikke når hun er så ung... Jeg tænkte det samme, min hunkat er steriliseret så jeg har ikke selv set det, men det svarer til beskrivelsen... jeg anbefaler af du får begge dine katte neutraliserede... det er ikke nemt at komme af med killinger, da der er alt for mange af dem i verden... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts