Cat-lady Skrevet Marts 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 10, 2011 Som skrevet, hvordan ser dine katte-huler, katte-hylder og katte-hygge ud os dig? Kan vi give hinanden noget INSPIRATION til ny katte-sjov? Kom med jeres billeder og evt billeder fundet på nettet med fede "kattevenlige" hjem Jeg lægger ud Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Cat-lady Besvaret Marts 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 10, 2011 Rumdeleren med gulvtæppe på siden, så den er til at krave op af og kradse i Hyggeseng af mors bluse for enden af hjørnesofaen Kattetæppe oven over radiatoren. Hængekøje der sidder på siden af hjørnesofaen. Hule - nederste skuffe taget ud og i stedet blød hule med bagudgang til under sofaen. Træstub fundet og nu flittigt brugt at Mickey Nye katte-hylder på den lukkede altan som er computerværelse. (self. beklædt med blødt velourstof ) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Marts 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 10, 2011 Her er lidt billeder udover disse steder er der flere og også kradsetræerne som bruges flittigt iSox spiser kylle i teltet Frede ligger i mit tøjskab Bella sover på en af deres vinduespuder, var oprindeligt mine sofapuder men dem beslaglage kattene Frede ligger på gasfyret.. Ikke det bedste sted men han elsker det Transportkasse lavet om til hule Ares som nyder en af de andre vinduer Kelly i deres pilekurv Fifi og Ares i deres stoftelt Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret Marts 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 11, 2011 Jeg har ikke decideret indrettet hylder til mine katte... jeg har fem kattesenge som jeg har syet, ellers har kattene jo adgang til alle steder i huset... Vindueskarme og min åbne trappe er meget besøgte Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts