Bornholmeren Skrevet Marts 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 10, 2011 Jeg har brugt det gavekort jeg vandt her inde til en furminator... Hvad er jeres erfaring med den.? jeg prøvede lige et par forsigtige strøg med den, da der ikke er brug for den lige nu, og jeg skal da love for at den tager fra... Jeg syntes nærmest det virker som den skærer hår af, men det kan da ikke passe... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Marts 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 10, 2011 Følger lige med her, har aldrig prøvet en, men når jeg engang skal have semilanghårskatte kunne det jo være meget smart Suger lige af jeres viden på det her område hehe Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Tina Nilsson Besvaret Marts 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 11, 2011 Hej Bornholmeren Jeg købte en, efter lang tids overvejelse.. Jeg syntes ikke den tager ret meget, jeg har måske også købt den lidt for stor 7½ cm. bred.. Jeg har 2 store katte, men ikke SÅ store.. Selvom jeg stryger stille og roligt i lange strøg.. "Støder" jeg lidt hårdt på skulder og lår kanter.. Hæhæ.. Kattene siger ikke noget, men jeg kan ikke li det.. Det er ikke ligesom en karde eller børste, der bare følger deres krop.. Faktisk er det rigtig ØV!! For jeg mangler virkelig noget der går ind og hjælper både mig og misserne Men så købte jeg den der karde og den er bedre og den kommer også mere i bund.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret Marts 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 11, 2011 Hej Bornholmeren Jeg købte en, efter lang tids overvejelse.. Jeg syntes ikke den tager ret meget, jeg har måske også købt den lidt for stor 7½ cm. bred.. Jeg har 2 store katte, men ikke SÅ store.. Selvom jeg stryger stille og roligt i lange strøg.. "Støder" jeg lidt hårdt på skulder og lår kanter.. Hæhæ.. Kattene siger ikke noget, men jeg kan ikke li det.. Det er ikke ligesom en karde eller børste, der bare følger deres krop.. Faktisk er det rigtig ØV!! For jeg mangler virkelig noget der går ind og hjælper både mig og misserne Men så købte jeg den der karde og den er bedre og den kommer også mere i bund.. Nå for pokker... jeg har den lille og der skulle ikke mange strøg til før den var fyldt, både på lang pels og kort... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Tina Nilsson Besvaret Marts 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 11, 2011 Det lyder sku godt, jeg vil købe en lille næste gang, der er overskud i pungen.. En lille kommer også bedre "til" alle steder. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
pfpeter Besvaret Juni 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 7, 2011 Jeg er meget glad for den, og så får den taget underhår med. Det er klart den bedste børste/kam på markedet i øjeblikket. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts