Tina Nilsson Besvaret Juni 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2011 Jeg synes det er dyrt at leve i dag. Vores madbudget er på max 400 kr om ugen. Vi har også tænkt os at lave en kattepost i budgettet, men lige nu er vi så presset at vi ikke kan sætte de penge af vi gerne vil. Vi vil gerne af med gæld i løbet af de næste år, så vi kan ende med at være gældfri og kunne gøre nogle af de ting vi bare nu kan drømme om. Vi har sat os hardt i det, men vi kan se en ende på det i løbet af et par år, så det er jo fint nok. sådan har vi det også.. vi er først nu begynt at kunne se lyset for enden af tunlen, rent økonomisk, men det går Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Toulouse Besvaret September 7, 2011 Rapporter Share Besvaret September 7, 2011 For engangsskyld kan jeg byde på noget i denne tråd! Hvem gider høre, at jeg har købt Lux og Perfect Fit? Ingen MEN! I dag har jeg bestilt 1 * 10 kilo Royal Canin Sensible 33 fra zooplus.co.uk, for ikke nok med, at det er okay billigt (host, host) så får man også 12 stk Royal Canin vådfodder! (Hvis nogen er interesseret, så er der flere forskellige varianter, hvor RC vådfodder følger med gratis ) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Sjaask Besvaret September 7, 2011 Rapporter Share Besvaret September 7, 2011 I dag "købte" jeg en ny kattebakke til min killing. Han var åbenbart blevet træt af den anden som ellers var ret dyr, så han begyndte istedet at gøre sit ved siden af bakken. Jeg besluttede mig derfor som en midlertidig løsning at "købe" en papkasse fra netto, hvori han straks hoppede op og gravede løs. Jeg tror minsandten jeg har fået fat i en discount-kat. Købte desuden også en Miav guldpakke, som er 8x100 g laber vådfoder med forskellige smagsvarianter i. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret September 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 7, 2011 Jubii nogen der har skrevet i tråden, så tør jeg også godt igen... i weekenden købte jeg: 10kg sanabelle dental 10kg sanabelle urinary 10kg sanabelle hair and skin 5*14kg golden grey master grus 3*15kg van cat kattegrus 1 nyt burgardin med broderet stamnavn på til lille Alley Cat - det kan opleves i Kolding d. 22. oktober. i dag har jeg bestilt på zooplus.co.uk 2*10kg Royal Canin 37 1 kattetunnel og så noget hundefoder til min farmor. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nansi117 Besvaret September 7, 2011 Rapporter Share Besvaret September 7, 2011 Det seneste jeg har købt til min kat var: Drillepind Godbidder Klikker:rolleyes: Og det var for de 50 kr. han fandt Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Julie Kærgaard Besvaret September 20, 2011 Rapporter Share Besvaret September 20, 2011 Jeg har lige købt en kattelem til mine katte, som jeg er rigtigt glad for Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Gucci Besvaret September 21, 2011 Rapporter Share Besvaret September 21, 2011 Jeg har lige købt en kattelem til mine katte, som jeg er rigtigt glad for Bare jeg kunne købe en kattelem til min Men hun er strikt inde-kat da jeg bor midt på Frederiksberg. Men når jeg flytter hjem til Jylland skal jeg også have skaffet mig en Det sidste jeg købte til min kat var en gang RC Sterilized 37 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret September 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 21, 2011 82poser godbider Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nansi117 Besvaret September 21, 2011 Rapporter Share Besvaret September 21, 2011 82poser godbider Hold da op Jeg har sidst købt 2 stk. legetøj Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Sjaask Besvaret September 24, 2011 Rapporter Share Besvaret September 24, 2011 I dag investerede jeg i 3 nye skåle til Toast's madhjørne. Han nægter simpelthen at spise sin tørkost hvis den er blevet fugtig af vådkost, så nu har han sig en skål til hver sag, og de blev selvfølgelig indviet med det samme ;D. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
nova_2010 Besvaret September 25, 2011 Rapporter Share Besvaret September 25, 2011 Nu kan jeg også være med her. I dag har jeg investeret i en feliway (krydser fingre for den virker på hendes stress) og en kradsebrætstårn - med hule og platform. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Sjaask Besvaret September 29, 2011 Rapporter Share Besvaret September 29, 2011 20 Kg Kattegrus 15 kg Tørfoder 1 Foderbold 2 Halsbånd 2 Adressetønder 1 Fjerdusk fra Henriette 1 Transportkasse Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Oktober 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 3, 2011 60 dåser Lux - så kan vi lige klare os en måned Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nadia Besvaret Oktober 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2011 Hold da op nu kan jeg også være med Nu er der nemlig indkøbt kradsetræ, kattebakke, kattegrus, mad og lidt legetøj. Så er der næsten klar til de to små missere Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Oktober 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2011 Hold da op nu kan jeg også være med Nu er der nemlig indkøbt kradsetræ, kattebakke, kattegrus, mad og lidt legetøj. Så er der næsten klar til de to små missere Hvor lækkert Nu er der en uge til de skal have sidste dyrlægebesøg Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nadia Besvaret Oktober 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2011 Hvor spændende Vi glæder os rigtig meget til de små ankommer Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
mis78 Besvaret Oktober 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 11, 2011 Har lige bestilt den her : Det er en kurv i plastik hvor man lægger den medfølgende hynde i. Den er fra zooplus.fr Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret November 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 14, 2011 Laver lige en update den sidste måned er der indkøbt Til kattene: 60 dåser Lux 20 drillepinde 15 baldrian bolcher 2 nullerputsenge 20 kg Sanabelle Adult med lam 20 kg Sanabelle Light 20 kg Sanabelle Hair and Skin 20 kg Sanabelle Grande Så var vi i lørdags en tur i Givskud og se udstilling, hvor vi vandt dette i rafleboden 1 stk fodertønde fra RC ca. 6kg blandet RC foder 3 kasser a 13kg Daggamle kyllinger 2 drillepinge 3 små stykker legetøj Og så en masse andet til mor her, hverdagsting Til hunden er der købt ca. 50 forskellige kødben 30 kg Bozita Original XL 30 kg Mera Dog Kibble 1 stk. nullerputseng (julegave) Det var vidst lige det, formentlig mere, kan bare ikke huske det Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Ayoe Besvaret November 14, 2011 Rapporter Share Besvaret November 14, 2011 En maxi-økonomi-pakke Bozita i gele (64 stks) + 7kg Orijin + 18 dåser Kattovit nyre-diæt, alt fra fra Zooplus (Det var TUNGT at bære op af trappen!!!). Har 5 'katte-bolcher' og 3 'hørmere' på vej, som jeg bestilte i sidste uge. Og skal hjem og pakke en ny transport kasse til Rylle ud der er kommet med Zooplus i dag - hun kan nemlig skubbe 'Skipper' transportkassen op - MØGUNGE!!! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nansi117 Besvaret November 14, 2011 Rapporter Share Besvaret November 14, 2011 Julekalender og aktiverings bræt halløj Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mic90 Besvaret November 14, 2011 Rapporter Share Besvaret November 14, 2011 Coco og jeg er lige blevet de glade ejere af en pink furminator! kan kun anbefales!!! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret November 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 28, 2011 80 dåser Lux Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Gudrun Besvaret November 30, 2011 Rapporter Share Besvaret November 30, 2011 legetøj - mad - grus - fra en billig butik Nordsjælland. OG en ny toilet skovl:) jaa vi får jo løn idag så kunne tillade mig at shoppe lidt amok Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
skindbjerg Besvaret December 2, 2011 Rapporter Share Besvaret December 2, 2011 5x15 liter kattegrus og 2x7 kg Exclusive Outdoor. Fra website www.husse.dk bliver gratis leveret, skønt når det er kattegrus:) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts