marialp Skrevet Februar 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2011 hjæælp..har fået en ny lille mis, hun er en hittekat som en anden ikke kunne ha, men men men jeg ved ikke hvad for en race hun er, kan i hjælpe?? hvad er forskellen på de to racer, synes de ligner hinanden meget.. hilsen MARIA Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Februar 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 22, 2011 Jeg er ked af at sige det, men en kat uden stamtavle betrages som en huskat... Hvilken race den så ligner, kan jeg ikke lige se, da jeg ikke har særligt forstand på netop de to racer, men der kommer nok en på banen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret Februar 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 22, 2011 Det er en smuk kat, men som som skrevet er det nok "bare" en huskat... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
marialp Besvaret Februar 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 23, 2011 er nu heller ikke fordi at det er vigtigt for mig at hun er ægte, synes bare hun ligner de to og kunne jo være meget sjovt at lære noget mere omkring den race hun nu er )) da hun er tilløber aner jeg ikke en disse om hende, men dejlig er hun )) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Tina Nilsson Besvaret Februar 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 23, 2011 (rettet) Hej Maria, Tillykke m. hende hvor er hun smuk, skøn pels Forskelle er der en del af, m. de 2 racer og sikkert flere end der står skrevet i en rigtig go bog jeg har.. hæhæ.. Men hos Korat katten er øje farven grøn/rav, og den er blid, stille og viljestærk, den kommer fra Thailand. Russian Blue (findes også m. lang pels, men hedder så noget andet ) har en mere mørk og sølvagtigt, mere tætsiddende og strittende "dobbeltpels", og hvist nok kun m. grønne øjne, den skulle også være en smule slankerer og lettere. Den er lidt sky men hengiven og energisk. Den kommer fra Rusland.. Ja.. Vigtigt er det ikke, men rigtig sjovt race og temperament hænger jo lidt sammen, så noget kan man jo godt få ud af det. Forøvrigt er der rigtige gode race beskrivelser herinde i "portalen".. Redigeret Februar 23, 2011 af Tina Nilsson Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Februar 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 23, 2011 Hvis jeg var dig vil jeg lige skrive til dkkorat herinde, jeg er sikker på at hun vil hjælpe dig Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts