louis Skrevet Februar 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2010 Hej kære katte forum brugere jeg har et problem som jeg håber i kan hjælpe mig med.. Her for 1 år og 2-3 måneder siden fik min mormor en burmeser kat. problemet er at katten simpelthen HADER MIG, hver evige eneste gang jeg nærmer mig den så hvæser den af mig og løber væk, og det mærkelige er at den elsker mine brødre og mine forældre og selvfølgelig også min mormor, den hopper op til gæsterne der kommer derover men snerrer af mig, jeg er bange for at det enten er fordi at den gang at hun fik den var vi ude og hente den og da vi skulle hjem var det mig der sad på bagsædet med den i transport-kassen hvor den miavede hele turen hjem og derfor forbinder mig med noget slemt, eller fordi jeg har været al for ivrig for at komme i kontakt med den. uanset hvad der er sket vil den ikke kæles af mig. Håber at i har nogen bud på hvordan jeg kan gøre mig bedre venner med den så jeg kan komme til at kæle med den. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
mikkel Besvaret Februar 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2010 prøv nu du er alene med den og så totalt ignorer den,så tror jeg at efter et stykke tid vil den i kontakt med dig,katte hader hvis man ignorerer dem så prøv om det ikke hjælper. mvh mikkel Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
louis Besvaret Februar 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2010 okay vil prøve... det er trodsalt en burmeser og de har ry for at ofte ville i kontakt med mennesker.... men tror at den vil nyde det mest vist jeg stopper med at prøve at komme i kontakt med mig...Det er lidt svært for jeg har prøvet det før men syntes ikke rigtigt det virker.... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts