Henriette Skrevet Februar 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2011 Ja, nu undre jeg mig igen, og jeg ved godt jeg er belastende Men kære medlemmer; hvorfor skriver I en blog med jeres spørgsmål, i stedet for at stille den på forum? Det er så meget nemmere for os andre at gå ind og svare på spørgsmålet og give hjælp, hvis vi ser det som noget af det første når vi logger ind, hvilket man gør under forum. Mig bekendt bruger man blogs til at fortælle om alt muligt, f.eks. beskrive hvordan ens dag er gået... Eller har jeg misforstået begrebet? Forventer ikke at få svar på tråden, da I formentlig ikke ser den. Skulle bare lige have lidt luft Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Tina Nilsson Besvaret Februar 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 21, 2011 Jeg er jo lidt ny herinde, og jeg v. Ikke.. Det kan godt virke lidt uoverskuligt, m. Alle de tråde og blogs og forums. Det er først nu jeg kan finde lidt rundt.. Men jeg vil også sige at jeg plejer ikke at være den hurtigste Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret Februar 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 22, 2011 Jeg havde slet ikke været inde i blogs og sandelig om ikke alle mulige spørgsmål er stillet der inde... Henriette jeg mener det samme som dig, blogs er ikke til spørgsmål, det er dét man har et forum til.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Administrator Besvaret Februar 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 22, 2011 Jeg tror desværre de fleste misforstår, og bruger deres personlige blog som forum er tiltænkt. Måske løsningen kunne være, at ændre det sådan at man skal have minimum 1 forum indlæg før man kan oprette en blog. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
mimi Besvaret Februar 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 22, 2011 Jeg svarer nu alligevel... Der må være noget med at blogget kommer nemmere frem. Jeg blev medlem i går og ville skrive mit spørgsmål - til forum. Troede først, jeg ikke kunne finde ud af hvordan man gør. men så havde jeg pludselig en rude fremme hvor man kunne skrive. Og det var så åbenbart min blog.... fordi det er der, teksten er havnet! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Februar 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 22, 2011 Admin - hvordan kan det gøres nemmere? Det er vel bare øverst at trykke Forum i menuen og så kommer man videre derfra? Men jeg er også van til at skrive på forum... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
O´ernes mor Besvaret Marts 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 30, 2011 Jeg er ikke ret meget til det der blogs, men har da lavet en bare fordi det skulle prøves...tror faktisk også jeg endte lidt ud i et spørgsmål...men fik svar Der ud over synes jeg faktisk ikke det her forum er ret svært at hitte ud af Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Juli 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 17, 2011 Synes stadig at alle de nye straks opretter et indlæg under blogs, med spørgsmål... Jeg forsøger stadig så vidt muligt at huske og læse dem, men det er altså ikke alle der bliver set i farten... Synes det er rigtig trist, og håber virkeligt at de vil begive sig ud på forum i stedet for... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nansi117 Besvaret Juli 31, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2011 Jeg er jo ny idag, og jeg har kun brugt forum Jeg tænkte også at blogs det var netop om at fortælle om hvad der er sket og sådan ;-) Så er glad for jeg har gjort det rette. Har Admin evt. lavet noget om, så det er lettere? Ellers kan man jo evt. lave en tutorial så man kan se hvad man kan gøre i de forskellige (ved ikke hvad jeg skal kalde dem) Felter? Det var bare lige en idé jeg kom på, da jeg har set det et andet sted henne (kan ikke huske hvor) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts