Henriette Skrevet Februar 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2011 Jeg sidder og tænker lidt... hvilket kan være farligt Er der nogen af Jer der har en konto, hvor I sætter penge af til jeres dyr? :confused: Vi har en herhjemme, hvor vi hver måned sætter 3000kr. over, så der er til mad, legetøj, udstillinger og uforudsete udgifter (dyrlægen) Ved godt det lyder af meget, men ikke med den flok her er her Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret Februar 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 21, 2011 Jeg har ikke, men det er faktisk er god idé... jeg har brugt over 2000 på dyrlæge den sidste måned... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Tina Nilsson Besvaret Februar 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 21, 2011 Hæhæ.. ja rigtig go ide, jeg har heller ikke nogen kto. men få en og så lidt ind på den hver mdr..? høhø.. hos os vil der gå lidt tid før vi ka trække på den, men.. det vil jo efterhånden blive til en lille hjælp.. vi har jo også lige været hos dyrlægen, m. vaccine, undersøgelse og nu hjertescanning til Asmus.. så bliver det MEGET dyrt.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Februar 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 21, 2011 Ja vores konto er også ret tom lige for tiden, fire til neutralisering (hunkatte), vaccination og øremærkning på dem også. Men lige så stille kommer der lidt ind igen Det er rigtig rart, særligt de måneder hvor man ikke lige har så mange timer (jeg er timelønnet) så er der stadig til kattene og hunden Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Tina Nilsson Besvaret Februar 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 21, 2011 ja.. for søren, ja for det er jo heller ikke HELE året der er kæmpe regninger, og ja mdr. Hvor pengene er små, der ville kontoen måske bugne.. Jeg bliver vinterfyret som gartner og der er det ikke penge vi har flest af.. Det er jo okay og vi overlever, super ide m. den kto. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Februar 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 21, 2011 ja.. for søren, ja for det er jo heller ikke HELE året der er kæmpe regninger. Nej forhåbentligt ikke, selvom jeg jævnligt er afsted med en af kattene. Sidst Stranger med en kæmpe byld, det kostede lige en narkose, rensning osv. Fik dog 25% rabat på det Var så dernede igen, for at få tjekket om det så ud som det nu skal, det fik jeg uden beregning, også selvom der lige blev renset Elsker bare min dyrlæge. Fik ovenikøbet også 500gram RC killingefoder (tørkost) samt et gavekort på 50kr. Hvor heldig kan man være Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret Februar 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 21, 2011 Nej forhåbentligt ikke, selvom jeg jævnligt er afsted med en af kattene. Sidst Stranger med en kæmpe byld, det kostede lige en narkose, rensning osv. Fik dog 25% rabat på det Var så dernede igen, for at få tjekket om det så ud som det nu skal, det fik jeg uden beregning, også selvom der lige blev renset Elsker bare min dyrlæge. Fik ovenikøbet også 500gram RC killingefoder (tørkost) samt et gavekort på 50kr. Hvor heldig kan man være Han påskønner nok at du tager dig godt af dine dyr Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Februar 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 21, 2011 Han påskønner nok at du tager dig godt af dine dyr Det er jeg sikker på at han gør. Han siger hellere et besøg for meget end et for lidt. Og jeg ved det ikke er for at få penge ud af mig, for jeg får ret meget rabat og mange sundhedstjek uden beregning Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Tina Nilsson Besvaret Februar 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 21, 2011 sådan nogen dyrlæger er guld vær.. ja og forholdet til dyrlægen, at man benytter den samme og at de følger kattene i flere år, har kæmpe betydning.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Tina Nilsson Besvaret Februar 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 21, 2011 åhh!! de bylder, dem har jeg også stiftede bekendskab m. jeg havede for nogen år siden en dejlig rød huskatte dreng Emil, han fik i sit 9 år lange liv, næsten lige så mange bylder.. der havede jeg nærmest klippekort til dyrlægen.. høhø.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts