Henriette Besvaret Marts 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2011 Det med at strække poterne er bare hygge Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
O´ernes mor Besvaret Marts 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2011 Hehe ok Henriette. Det virker bare lidt omvendt når man får plantet klør fem lige i smasken og det virker som om de skubber en væk. Men rart at vide at det ikke er fordi de beder en om at fise af. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Marts 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2011 Hehe ok Henriette. Det virker bare lidt omvendt når man får plantet klør fem lige i smasken og det virker som om de skubber en væk. Men rart at vide at det ikke er fordi de beder en om at fise af. Det kan det jo sagtens men så går der som regel lidt mere kradsen i det Til sidste hehe.... Herhjemme ælter mine meget og strækker poter næsten hele tiden, særligt når de ligger under dynen Du kan tro jeg har mange mærker på arme og ben efter ælten Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
3kærlighedskatte Besvaret Marts 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 4, 2011 Hvorfor "kradser" mine katte på spejle hvor de kan se sig selv i??? Som om de prøver at "vaske" spejlbilledet væk.... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Marts 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 4, 2011 Hvorfor "kradser" mine katte på spejle hvor de kan se sig selv i??? Som om de prøver at "vaske" spejlbilledet væk.... Umiddelbart vil jeg tro at det er fordi de tror det er en anden kat de kan se Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Toulouse Besvaret Marts 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2011 Hvorfor er katte så computer-glade? Jeg lægger ofte mærke til, at katte lægger sig på tastaturet og hygger.. Er det fordi at det er varmt og den synes det er rart? Eller fordi, man selv sidder tit ved computeren og den bare vil have din opmærksomhed? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Marts 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2011 Hvorfor er katte så computer-glade?Jeg lægger ofte mærke til, at katte lægger sig på tastaturet og hygger.. Er det fordi at det er varmt og den synes det er rart? Eller fordi, man selv sidder tit ved computeren og den bare vil have din opmærksomhed? Jeg er ret sikker på at det er pga. varmen. Men også for opmærksomheden Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret Marts 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2011 Jeg er ret sikker på at det er pga. varmen. Dert tror jeg også, mine skal helst ligge lige op ad udblæsningen - ikke godt for computeren Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Pandamis Besvaret Marts 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 9, 2011 Min kat er underlig! Jeg havde undret mig over i lang tid, hvorfor han lå og stirrede ind under sofaen om natten, når vi andre var gået i seng. (Der er et lille lukket hjørne hvor han lige kan være og kigge ind under sofaen). Så besluttede jeg mig for at rykke sofaen i dag for at se. Der lå to drillepinde, to små bamser, som jeg havde syet klokker i, nødder som han spiller "fodbold" med, og mine hårelastikker osm han elsker at lege med! Hvorfor er det at han gemmer sit legetøj ? Tror han at det er hans bytte og "vogter" over det? Har tit fanget ham i at løbe væk med sin drillepind i munden og gemme den under min seng. Han elsker at lege med dem og kan slet ikke lade drillepindene være, men han gemmer dem også. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Marts 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 9, 2011 Min kat er underlig! Jeg havde undret mig over i lang tid, hvorfor han lå og stirrede ind under sofaen om natten, når vi andre var gået i seng. (Der er et lille lukket hjørne hvor han lige kan være og kigge ind under sofaen). Så besluttede jeg mig for at rykke sofaen i dag for at se. Der lå to drillepinde, to små bamser, som jeg havde syet klokker i, nødder som han spiller "fodbold" med, og mine hårelastikker osm han elsker at lege med! Hvorfor er det at han gemmer sit legetøj ? Tror han at det er hans bytte og "vogter" over det? Har tit fanget ham i at løbe væk med sin drillepind i munden og gemme den under min seng. Han elsker at lege med dem og kan slet ikke lade drillepindene være, men han gemmer dem også. Han er simpelthen bange for at der kommer en anden en og tager hans bytte Det gør de også herhjemme. Uha alt det legetøj vi finder under sofaen, og div. reoler Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts