Pernille Skrevet Februar 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2011 Hej alle. Jeg har brug for noget hjælp. jeg så engang en film om en pige der fandt sig en kæreste der var en rigtig slem en. da hun opdagede hvordan han var og slog op med ham gik han helt amok og begyndte at hjemsøge familien. En af de ting han gør er at skære familiens hunds hoved af og putte det gennem hunde lemmen. Jeg kan bare ikke huske hvad filmen hedder, så jeg håber at der er nogle her inde fra der kan hjælpe mig. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Tina Nilsson Besvaret Februar 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 17, 2011 Aner det ikke.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Februar 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 18, 2011 Det var da en modbydelig film... Kan du huske nogle af skuespillerne, så kan jeg se om jeg kan guide mig selv, eller min far ind på den... Min far kender stort set alle film, da han er formand for www.karup-bio.dk Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Pernille Besvaret Februar 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 18, 2011 Jeg kan slet ikke huske andet end det jeg har skrevet, det er ikke så meget. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Februar 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 18, 2011 OKay jeg tænker lige igennem og søger lidt... Mener nemlig også jeg selv har set den... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
3kærlighedskatte Besvaret Februar 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 18, 2011 Hmm kender den ikke, men den lyder ikke særlig rar....men held og lykke med søgningen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts