Bente Skrevet Februar 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2011 Jeg hedder Bente, er 54 år og den lykkelige ejer af 8 katte. Bastian MCO som vejede 68 g. da han kom hertil, nu 7.5 kg Johnny MCO/ huskat købt ham fra en plejefamilie i hittekilling.dk Simon huskat, reddet ca 4 uger gammel,fra forfærdelige forhold Tommy, hittemis fik ham ca. 6 uger gammel Kiki, hittemis fundet ca. 3 uger gammel siddende ved sin overkørte mor Tulle, huskat, indleveret ca. 5 uger gammel,til DB som satte hende af her Boris MCO hittekilling, skal hente ham i morgen hos hans plejefamiliOg edelig rosinen i pølseenden lille Frederikke som kom hertil ca. 3 uger gammel, lillebitte og udsultet, hun er nu ca. 6 uger og skal til en familie i Aalborg når hun er gammel nok. Ud over kattene har jeg 1 Bouvier des Flandres , 1 Engelsk Foxterrier og 2 Chihuahua. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret Februar 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 12, 2011 Åh hvor lyder det dejligt med alle de dejlige dyr... Du må da bo på landet - eller hvad..? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
holsen Besvaret Februar 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 12, 2011 Velkommen til Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Tina Nilsson Besvaret Marts 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 10, 2011 Jeg hedder Bente, er 54 år og den lykkelige ejer af 8 katte. Bastian MCO som vejede 68 g. da han kom hertil, nu 7.5 kg Johnny MCO/ huskat købt ham fra en plejefamilie i hittekilling.dk Simon huskat, reddet ca 4 uger gammel,fra forfærdelige forhold Tommy, hittemis fik ham ca. 6 uger gammel Kiki, hittemis fundet ca. 3 uger gammel siddende ved sin overkørte mor Tulle, huskat, indleveret ca. 5 uger gammel,til DB som satte hende af her Boris MCO hittekilling, skal hente ham i morgen hos hans plejefamiliOg edelig rosinen i pølseenden lille Frederikke som kom hertil ca. 3 uger gammel, lillebitte og udsultet, hun er nu ca. 6 uger og skal til en familie i Aalborg når hun er gammel nok. Ud over kattene har jeg 1 Bouvier des Flandres , 1 Engelsk Foxterrier og 2 Chihuahua. Hej og velkommen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts