Marianne s Skrevet Februar 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2011 Så fandt jeg vej her ind Mit navn er Marianne og jeg er 44 år Jeg er gift og har tre store drenge. Med til husstanden hører også vores 7 katte , 2 hunde og x antal hittekillinger Til daglig arbejder jeg i hjemmeplejen , hvor jeg er ansat i flexjob . Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
holsen Besvaret Februar 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 12, 2011 Velkommen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Tina Nilsson Besvaret Marts 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2011 Hej Og velkommen hertil Kh. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Koneko Besvaret Marts 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2011 Velkommen hid.. Lyder som et hjem fuld af liv og glade dage.. :3 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts