Frederik Skrevet Februar 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2011 Hej. Vi har blevet plejefamilien til søde frække Frederik, kan har det fint med det,han ser tilfreds med at været her.Jeg synes selv at har er lidt tyndt, jeg kan tydelig mærke hans knogler.han er en stor kat og er en del udenfor, han spiser ikke særlig meget af den tørfoder vi har købe til ham.Han er mellem 4-5 år gamle og steriliseret .Er han syg eller har han kun behov for andet mad? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Februar 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 9, 2011 Hvad plejede han at få, der hvor han kommer fra? Ellers foder ham med noget kvalitets killingefoder, der er masser af fedt i Og de fleste katte elsker det. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Frederik Besvaret Februar 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 9, 2011 Jeg ved ikke rigtig, det hans ejen er pt på plejehjem, jeg ved at han får tørfoder og en del af "ejensmad"men ikke hvor meget af hver...men jeg finder noget til ham.Tak Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lene Kruse Besvaret Marts 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 22, 2011 Hejsa... JEg er nu på siden og har nu brug for hjælp. Mine to dejlige katte blev passet af en nabo (som også har katte) i 2 døgn. Hun syntes mine katte er tynde. Jeg er da enige i, at de ikke er de største katte, men jeg fornemmer helt klar, at de trives og har det godt. De er hhv. 2 år og 8mdr. De spiser foder fra dyrlægen, er indekatte og voldsomt aktive. De spiser, spinder, er kælne og snakker med os. Det er huskatte og vi bor i lejlighed. Er der et sted, man kan se, hvor meget en kat ca. bør veje?? hilsner fra Lene Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Marts 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 22, 2011 Katte er lige så forskellige som mennesker, nogle er tynde, nogle er tykke, nogle er midt i mellem... Kan du mærke alle knoglerne på kattene er de måske lidt tynde... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lene Kruse Besvaret Marts 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 23, 2011 Tak for dit svar. Ja du har ret i, at katte er ligeså forskellige som mennesker :-) Ud fra dit svar, har mine dejlige katte det godt Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
malou Besvaret April 14, 2011 Rapporter Share Besvaret April 14, 2011 kan d k vre den måske har orm??? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts