Bornholmeren Skrevet Februar 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2011 Min maine coon killing har ret langt pels mellem trædepuderne... Den kommer ikke ud før til sommer, og slider derfor ikke på det, klipper i det eller hvordan..? Jeg har ikke haft en kat med så meget pels før, så jeg skal lige lære det Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Februar 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2011 Du kan sagtens klippe det Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret Februar 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2011 Du kan sagtens klippe det Fint, jeg tænkte at jeg ville studse det lidt Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Februar 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2011 Det kan du sagtens.. Bare ikke hvis hun skal udstilles, da det ligger til racen, og dommerne kigger efter det Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret Februar 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2011 Det kan du sagtens.. Bare ikke hvis hun skal udstilles, da det ligger til racen, og dommerne kigger efter det Nej han skal ikke udstilles, han skal bare være lækker hjemme hos mig Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts