Henriette Skrevet Februar 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2011 Vil lige oplyse jer om herinde, at den lille killing som blev fundet i en papkasse af pandamis' veninde bor hos mig til de 12 uger. Dyrlægetjek sker i dag. Håber jeg, har ikke ringet til dyrlægen endnu. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Pernille Besvaret Februar 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2011 Jeg synes det er så flot af dig at du tager katte ind som har brug for det. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Februar 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2011 Jeg synes det er så flot af dig at du tager katte ind som har brug for det. Tak Dyrlæge besøg en gang omkring kl 14 i dag, jeg skulle bare komme når jeg lige havde tid Pt. har Ares vasket den lille, ikke helt uden besvær men det lykkedes Nu ligger de og putter sammen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Pandamis Besvaret Februar 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2011 Og vi er såå glade for det Er sikker på at den lille mis får det godt hos dig. Glæder mig til at høre mere om hendes udvikling Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Februar 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2011 Må skuffe jer, det er en lille hankat.. Men det er også billigere. Hvis du/i ønsker kan han været kastreret og vaccineret og øremærket inden han kommer hjem igen. Så skal jeg nok snakke med dyrlægen om en god pris Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Toulouse Besvaret Februar 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2011 Hej Henriette! Tusind tak fordi du kom forbi og hjalp mig med killingen! Glæder mig så meget til at få hende tilbage Som vi snakkede er jeg interesseret i, at hun (hov, nu må jeg vel nok sige 'han') får ormekuren Han kommer nok til at omgås et par katte, fx Pandamis, så en vaccination er vel også nødvendig? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Februar 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2011 Vaccination kan være livsnødvendig, da kattesyge er luftbåren. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Pandamis Besvaret Februar 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2011 Nu fik vi jo lige afvide at killingen har orm. Kan det ikke smitte til mennesker? Jeg kyssede hende nemlig på munden. (Ja, det er ret dumt med en killing man finder i en papkasse, men kunne ikke lade være at vise min kærlighed). Så nu skal jeg måske til læge og tjekkes? Undskyld, vi er virkelig nybegyndere Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Toulouse Besvaret Februar 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2011 Okay! Jamen så smæk den lige med på regningen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Februar 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2011 Nu fik vi jo lige afvide at killingen har orm. Kan det ikke smitte til mennesker?Jeg kyssede hende nemlig på munden. (Ja, det er ret dumt med en killing man finder i en papkasse, men kunne ikke lade være at vise min kærlighed). Så nu skal jeg måske til læge og tjekkes? Undskyld, vi er virkelig nybegyndere Det sker der ikke noget ved Så ta du det bare roligt Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts