jettek Skrevet Februar 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2011 Min gamle (13 år) steriliserede hankat er pludselig begyndt at tisse utroligt meget, som selvfølgelig følges med, at den også drikker meget (ca. 1 liter om dagen). Den går i bakken 3 - 4 gange indenfor 5 timer og det er ikke småportioner der kommer. Der er ikke blod i, og det virker ikke som om han har smerter, men til gengæld virker han mere træt en vanligt. Kan jeg have ret, og i så fald, hvad gør man? på forhånd tak. JetteK Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Februar 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2011 Jamen jeg vil tage ham med til dyrlægen, de kan fortælle dig om det er sukkersyge, eller anden sygdom. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
mis78 Besvaret Februar 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2011 Du bør tage ham til dyrlægen så hurtigt som muligt. Det du beskriver kunne få mig til at tænke på et problem med nyrerne. Skynd dig til dyrlægen, det er det bedste du kan gøre for din kat. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts