Jolise Skrevet Februar 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2011 Disse søde englesæber laver jeg selv og sælger. De kan fåes i forskellige farver og dufte. Da de er ret små så sælges de i pakker af 4 stk. 30kr. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Februar 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2011 Hvor er de bare flotte Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jolise Besvaret Februar 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2011 Hej Henriette. Mange tak... og de er så hyggelige at lave. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
O´ernes mor Besvaret Februar 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2011 Hvilke dufte laver du dem med? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Tina Nilsson Besvaret Marts 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2011 [ATTACH=CONFIG]1731[/ATTACH] Disse søde englesæber laver jeg selv og sælger. De kan fåes i forskellige farver og dufte. Da de er ret små så sælges de i pakker af 4 stk. 30kr. Hej Jolise Hvor er de bare hyggelige, jeg elsker engle.. Og så duftsæbe! Til undertøjs skuffen? kh. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts