Jolise Skrevet Januar 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2011 Hej alle herinde! Jeg hedder Louise. Jeg har ingen kat- endnu. Men min kæreste og jeg har snakket en del om det. Bruger en del tid på at se på opdrættere og racer. Håber I er søde at hjælpe med evt. spørgsmål. Glæder mig til at tilbringe en del timer herinde. Vh. Louise Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Januar 31, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2011 Hej Louise Velkommen til. Håber I finder den kat som lige passer til jer. God jagt Henriette Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
O´ernes mor Besvaret Februar 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2011 Velkommen til. Der er masser af katte derude der savner ejere, så skulle ikke være det store problem at finde et nyt medlem til familien. Håber i bliver glade for jeres fremtidige kat Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
holsen Besvaret Februar 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 12, 2011 Velkommen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Tina Nilsson Besvaret Marts 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 10, 2011 Hej alle herinde! Jeg hedder Louise. Jeg har ingen kat- endnu. Men min kæreste og jeg har snakket en del om det. Bruger en del tid på at se på opdrættere og racer. Håber I er søde at hjælpe med evt. spørgsmål. Glæder mig til at tilbringe en del timer herinde. Vh. Louise Hej og velkommen Mvh. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts