3kærlighedskatte Skrevet Januar 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2011 Ja...i dag er der sket noget MEGET underligt! Min veninde flyttede ind hos min kæreste og jeg i sidste uge og skal bo her indtil første marts. Kattene vil gerne kæle med hende og hun har selv kat, så der burde ikke være noget der, men i dag da vi kom hjem lå der en LORT (!!!) på hendes pude! Det er første gang nogen sinde at der har været lort UDEN for bakken :eek: Vi er ganske fortørnede! Hvorfor? hvad betyder det? HJÆLP! PS Pølsen fejlede ikke noget.... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Januar 31, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2011 Det kan have været et uheld? Eller bare lige en markering, hvis I har sat flere katte sammen, eller misforstår jeg? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
3kærlighedskatte Besvaret Januar 31, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2011 Jeg tror ikke jeg helt jeg forstår? Der er ikke flere katte end normalt, kun et ekstra menneske Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Februar 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2011 Så misforstod jeg bare, at hun selv har kat. Hvis det ikke sker igen, tror jeg bare det er et uheld. Det kan ske. Har selv oplevet en af mine katte ikke kunne holde sig til turen og så skete det bare. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
3kærlighedskatte Besvaret Februar 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2011 Måske! Vi opdagede senere at der også var tisset på dynen. HÅBER det var et uheld! Vi snakkede om det med markering, altså at en af kattene havde set sig lidt sur på menneskernes nye veninde...ved ikke om det kan være noget med det... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
O´ernes mor Besvaret Februar 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2011 Det lyder mere som om at de prøver at fortælle hende at det var hyggeligt med besøg, men nu kan hun godt gå hjem igen. Havde selv en kat der elskede gæster, men de skulle også kende deres besøgstid ellers blev deres egendele eller de selv tisset på. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
3kærlighedskatte Besvaret Februar 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2011 Hun skal være her til 1.03 Så jeg håber ikke det er det Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Februar 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2011 Det må være træls at være gæst hos jer, O'ernes mor Her er det dog træls at være gæst hvis man er af hankøn, for min gamle hankat mener at mandesko skal der tisses i, hvis de står på gulvet. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
O´ernes mor Besvaret Februar 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2011 Det må være træls at være gæst hos jer, O'ernes mor Her er det dog træls at være gæst hvis man er af hankøn, for min gamle hankat mener at mandesko skal der tisses i, hvis de står på gulvet. Vi kan godt modtage gæster uden risciko nu da det var min første hunkat der sagde farvel på den måde. Hun blev jo desværre væk for et par år siden. Så ingen sjatter mere. Men ja det er sjovt at de der dyr reagere på hvad køn det er der er på besøg. Førnævnte hunkat knurrede af gæster af hunkøn de første gange hun så dem men strøg lige op på skødet af gæster af hankøn som om de havde været de bedste venner for evigt og altid. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts