Henriette Skrevet Januar 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2011 Billedespam af Fifi med "hendes" nye legetøj Så vil Kelly også være med, og Katelin leger med pinden. Efter ca. 30-40sekunder sådan, gad Ares ikke vente mere, han løb hen, bed fat i pinden og stak af... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Administrator Besvaret Januar 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2011 Efter ca. 30-40sekunder sådan, gad Ares ikke vente mere, han løb hen, bed fat i pinden og stak af... Fifi ser ellers ud til at holde godt fast i sit nye legetøj, så hun har nok ikke været helt tilfreds med at miste det kan jeg forestille mig Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Januar 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2011 Fifi ser ellers ud til at holde godt fast i sit nye legetøj, så hun har nok ikke været helt tilfreds med at miste det kan jeg forestille mig hehe ja, hun har gemt den... Jeg kan i hvert fald ikke finde den længere... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts