Dalaho Skrevet Januar 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2011 Hos mine forældre bor min snart 14-årige hunkat. Hun er sådan set frisk og flot som hun altid har været det (dog lidt mindre aktiv), men jeg kan nu alligevel ikke lade være med at bekymre mig lidt, når man tager hendes alder i betragtning. Jeg har ingen grund til at tro at hun er syg, men for pokker det ville være ærgeligt pludselig at opdage, at hun lider af en sygdom, der ikke giver sig til kende før den er hel gal, og som man kunne have sat ind imod før. Hvad er jeres erfaring, skal man tage sådan en ældre kat til dyrlægen for rutinecheck, eller stole på at hun har det fint indtil noget andet viser sig? Jeg vil selvfølgelig gerne spare hende for dyrlægebesøg. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Pernille Besvaret Januar 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2011 Jeg mener personligt at man altid bør tage til rutinecheck mindst en gang om året. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Januar 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2011 Jeg vil tage rutinetjek, med de dertilhørende tests på en ældre kat. Dvs. husk nyretalstesten, gerne hvert år, når katten er så gammel. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mini Besvaret Januar 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2011 Mine kommer også til tjek hvert år Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts